<歐聯決賽給我的一點反思>
- 5月30日
- 讀畢需時 1 分鐘
整個歐聯賽事中,就只係輸呢一場,卻是最重要的一場!
在眾人都唔睇好下,阿仙奴踢出了高質的防守 — 滴水不漏、銅牆鐵壁!
說實話,被視為最強攻力的巴黎聖日耳門,大部份時間只能中場橫傳,真正具威脅的組織實在寥寥可數。若非一個12碼,大概佢哋根本無能力攻破阿仙奴大門。當然,阿仙奴也鮮有成功的組織。
下半場輸12碼大概無可厚非;
只可惜本有一個12碼卻沒有;
而最終,也輸在12碼!
巴黎聖日耳門確實係勁,連續兩屆奪冠,也是實至名歸的。#想起了為咗追逐歐聯冠軍而去咗皇馬嘅麥巴比
兩隊波都踢出了「#整體」—
巴黎聖日耳門進攻的整體性好強,沒有依賴某一個巨星;
阿仙奴在防守的整體性也很強,每位球員都做好了自己。
#明白到整體性的重要,並且真心誠實地擁抱這種群體意識,我們的「群體」才能夠好好地走下去的,否則 …… 。實在,今天兩隊用表現告訴我們這重要的道理。
這就是所謂的「#榮辱與共」!
可惜 ……
唔緊要啦!繼續努力,明年再來。
明天的勝利巡遊唔嚟嘞,等有一天歐聯登頂,而我又儲夠錢嘅話 ……



留言